دوم راهنمایی که بودم، بغل دستیم یه روز تموم وقت گذاشت و برام از روابط زن و مرد گفت و بچه دار شدن. البته به این شکل که دائم می‌گفت مردها و زن‌ها با هم یه کارهایی می‌کنن بعد بچه‌دار می‌شن.هیچ‌وقتم نگفت چه کارهایی. انگار دقیقن هم نمی‌دونست. به نظر می‌اومد خودش هم تازه فهمید بود که بچه‌ها رو لک لک از آسمون نمیاره بندازه تو خونه‌ی بقیه. اما به هر حال ازون موقع تازه، همه‌ی فیلمایی که وقتی کوچیکتر بودیم یواشکی با رعنا دیده بودیم، واسم معنی‌دار شد. تفریحمون تا آخره اون سال تعریف یه مشت جک بی‌مزه و قدیمی و کهنه ی سکسی بود که ما از گفتنش لذت می‌بردیم.
جا داره که همین‌جا دینم رو به جک معروف خیار و گوجه ادا کنم که باعث شد ما هم یه چیزایی حالیمون بشه.
سوم راهنمایی رعنا می اومد دیدنم هنوز. دست می‌زد پشتم می‌گفت آفرین. اینجا هنوز هیچی لمس نمی شه. به نظرم رعنا از بلوغ خودش و از بلوغ من وحشت داشت. اون سال تازه مربی پرورشی‌مون چن تا جمله‌ی کشکی و الکی راجع به پریود شدن گفت. یک روز هم مدیرمون داشت برای بچه‌ها سخنرانی می‌کرد. از حرفهاش هیچی نمی‌فهمیدم، چون اصلن گوش نمی‌کردم. ولی این جمله ‌ش موند تو ذهنم، گفت دارم بهتون می‌گم هر کی پریود بشه، حامله هم میشه. بعد من فهمیدم که واقعن رعنا راست می‌گفت که نوار بهداشتی رو هر کی حامله باشه ازش استفاده می‌کنه.و خدا رو شکر کردم که پریود نمی‌شم و آرزو کردم حالا حالاها هم نشم...
Sunday, May 11, 2008, posted by Night sweat at 10:26 AM
3 Comments:


At 4:47 PM, Blogger Unknown

سلام
تقریبا همه ی پستای صفحه اولو با اینکه فردا صبح امتحان فاینال دارم خوندم
بسی جالب بود
فکر کنم الان خوب قدر پاکیه کودکیو میدونی و همچنین فواید لاستیک های تیوب لس با لحجه ی خارجکی
شاد زی دوست من

www.am0oazin.blogfa.com
www.am0okaveh.blogfa.com

راستی اگه واسه پستات عکس هم بزاری خیلی بیشتر تو چشم میاد

 

At 5:42 PM, Anonymous Anonymous

ايشالله
من شايد چون از جنس ذكور هستم نفهميدم يا نميدونم چي بايد بگم يا اينكه چه نظري ميشه داد يا ..

 

At 12:16 AM, Blogger Behdad Bordbar

دست می‌زد پشتم می‌گفت آفرین. اینجا هنوز هیچی لمس نمی شه
what does it mean?
we had this joke that your urine is making foam or bobbles.
شاشت کف کرده