عاشق هم شدن . دهن همه ی بزرگترا و آشناها و دوستها و مخالفان رو سرویس کردن . بالاخره هم با هم عروسی کردن .
ده سال گذشته . حالا هر دوشون بیست و هشت سالشونه !!! یه دختر ده ساله هم دارن البته !!!
یه روز در میون صدای داد و بیداد و فحشهای ناجور مرده و گریه ها و التماس ها و ناله نفرین های زنه و جیغ های دختره و التماسش به مامان و باباش میاد ! یه روز در میون مرده جلوی دختر ده ساله ش به زن جوونش می گه مادر جنده و خواهر فلان و الخ...
یه روز در میون مرده عین سگ می پره به جون زن بدبخت مظلوم و احمقش ! مادرش و خواهرشو صد بار فلان و بیسار می کنه جلوی چشم دختر بچه ی ده ساله ش و تهدیدش می کنه که می ندازتش بیرون یا می کشتش بالاخره !
مرده زیر سرش بلند شده . عاشق زن دوستش شده و با هم در ارتباطن . کسی که نمی دونه خواجه شمس الدین تگزاسی از آمریکاست! زنه هم اونقدرا احمق نیست که نفهمه شوهرش با کس دیگه ای در ارتباطه . ولی جرات نداره به زبون میاره . چون مرده یه روز در میون سر هر چیزه کوچیک و بی اهمیتی به جونش می افته و تهدیدش می کنه که بالاخره سرش هوو میاره و..
چن شب پیشا باز دعواشون شده بود. صدای مرده میومد که داد می زد پدرسگ ، مادر سگ ... داشتم با حرص فکر می کردم چرا این زنه هیچوقت جوابشو نمی ده ، یعنی اینقدر تحمل داره ؟! یهو صدای جیغ زنه بلند شد که با گریه داد زد . سگ خودتی سگ تویی .ممد سعیدی سگه .! - ممد سعیدی اسم مرده ست- و باز زد زیر گریه .
بلند بلند خندیدم و داد زدم موش بخوردت با این فحش دادنت ! زن بدبخت!
Sunday, April 13, 2008, posted by Night sweat at 12:24 AM
3 Comments:


At 1:43 AM, Anonymous Anonymous

سلام..در راستای پست قبلی من حرف دارم...خوب نوشتنش قشنگه ولی افزایش تورم کمرهای زیادی خواهد شکست..تازه من که چشمم اب نمیخوره این ادم بتونه کاری بکنه...گند خواهد زد به همه چی...

 

At 1:46 AM, Anonymous Anonymous

راستی لطفا این خانم رو احمق خطاب نکنید...چون احمق نیست..احمق نیست..احمق نیست...نیست دیگه!!!!!....

 

At 5:48 AM, Anonymous Anonymous

چه قدر درد توی این نوشته کوتاه بود. درد اون زن و شوهر جوون که هر دوشون این همه بدبختن، درد اون بچه‌ی بیچاره، و درد این لحن و دید تمسخر آمیز تو.
نمی‌دونم برای کدومش باید گریه کنم.