غین عزیز تر از جانم از آنجایی که از دیشب هیچ کدام از پیامهایم ارسال نشد لاجرم اینجا پاسخت را می دهم .آقای آ خوب هستن انگاری ، نه خبر دارم ازشان و نه بیخبرم ، در درد دلتنگی و بیخبری و نگرانی می سوزیم و دم بر نمی آوریم .همین هفته یا نهایتن هفته ی آینده روزگار هجران بسر می آید انشالا .گفته بودی با شین هستی . می خواستم بپرسم بالاخره دیدیشون یا خیر؟ و می خواستم بگویم سلام مرا هم به ایشان برسانید . خواهرشان هم هفته ی دیگر می آیند اینجا . فقط جای شما و ی خالی خواهد بود. و درباره ی آن خانومه گفته بودی که می روند سونوگرافی و همچین که می فهمد بچه اش پسر است با ذوق می پرسند اسمش چیست ؟ بانو بسیار خندیدن و پارچ آب از دستشان ول شد بر روی زندگیه من ! بسیار هم سلام برایتان فرستادند و گفتند دلشان همچو دل من بسیار برایت تنگ شده است و خواهش کردند هرچه سریعتر به اینجا بیایید تا دیداری تازه نماییم . زیاده عرضی نیست ، سلام برسانید به والدین گرامی و همینطور به ی نازنینمان .
کاف گرامی پیامهایم برای شما هم ارسال نشد . من خوب هستم و بهتر شده ام ممنونم و ملالی ندارم جز دوری ...! و امیدوارم جشن تولدتان خوش گذشته باشد و تبریکات مرا هم بپذیرید. کیک هم اصلن قابلی نداشت . ممنون که یادم کردید .
قاف میم معروف به جیم : تبم قطع شده ، اما چون به شدت استخوانهایمان درد می کند هنوز نمی تونم به سوالتان پاسخ درستی بدهم . در ضمن مار بگزد زبانتان را که خلقی در آسایش باشند .
ف عزیزم . دکتر چ به مسافرت خارج رفته اند و تا ده روز دیگر نمی آیند. من خودم ده روز دیگر وقت دارم . حتمن با شما هماهنگ خواهم کرد تا با هم به آنجا برویم . نگران نباشید و اینقدر فحش حواله ی بنده نکنید .
الف الف دوست مهربان و خوب من . شرمنده از اینکه پاسختان را ندادم . سه شنبه حتمن به دیدارتان خواهم شتافت اگر عمری باقی ماند تا قراره کلاسهایمان را بگذاریم .
و عزیزم نوشته بودی ماه رمضان آمد و می خانه به فاک رفت ! امیدوارم غم آخرتان باشد !می بوسمتان