این شیطونی که تو جلده من زنده گی می کنه گاهی وقتا یه سوتیهایی می ده که کفر منو در میاره .مثلن همین امروز یه نقشه ای کشیده واسه شیطنت . یه ایمیل الکی درست می کنه با یه عکس چپ اندر قیچی ، هدف خندیدن و به شوخی بردن آبروی یه نفری . البته همین بردن آبرو هم شوخیه چون آبروهه نمی ره که . هدف اصلی اما گرفتن زهر چشم برای نشون دادن تواناییهاست و اینکه هر کاری بگه به شوخی می تونه انجامش هم بده !
تهش هم برای اینکه ترشی قضیه رو زیاد کنه یه جمله نوشته : می میرم برات الان دارم !یعنی از قول اون آدم خوبه !بعد یه نسخه از ایمیلو واسه خود آدم خوبه ی ماجرا می فرسته .
یه چن دقه بعد آدم خوبه میاد می گه : الان تو نمی گی این گرامر مزخرف تورو من فقط می فهمم ! اونا چه میفهمن میمیرم برات الان دارم یعنی چی آخه ؟

بعد شیطونه همون موقع میزاره در میره و من می مونم و حوضم و این جمله بندیهای تابلو !
Saturday, July 07, 2007, posted by Night sweat at 2:06 PM
2 Comments:


At 4:54 PM, Anonymous Anonymous

man alan zanjanam :d / 3shanbe sob emtehanamo ke dadam miamo ta jome hasta, khodet harvaght ok budi begu man darbast dar khedmatam

 

At 7:10 AM, Anonymous Anonymous

mennat khoday ra azza-vajall ke inja az siahie motlagh dar oomad va na tanha rang e zardi o aks e rangini o rishi o taari, but also mohtavaa ham rang o booye sarkhoshaane tari gerefte. vali faratar az hameye ina bayad begam man vaghean hamishe az linkhaye naaz va matloobi ke mizarin estefadeye besiar mikonam va elm o ehsasam ziad mishe.
kholaseh.