این اولین بهاریه که من افسرده نیستم . برام عجیبه و نا آشناست حال و هواش . نه مثل شوخ و شنگی پاییز ، اما حالم خوبه . با بارون های گاه و بیگاه بهاری پریشون و افسرده نمی شم . این همه سال آدم بهارو با فلوکستین بشناسه و افسردگی فصلی داشته باشه و از بهار بدش بیاد . بعد یهو تغییر کنه . بدون دلیلی ...البته دلیل که داره اما نمی دونمش .باید یه فلاش بک بزنم به عقب تر ها ببینم چی شده .فعلن عاشق جیغ ویغهای این جیرجیرکها و آقا نعمت هستم که مست می شن از بوی بارون و بهار ، عاشق سر و صداهای گربه ها ، عاشق جوونه های بیدمشک و شاهتوت و غنچه های ریز بهار نارنج، عاشق این سرمای وقت و بی وقت ...
هر چند که ازین شهری که توش نه رودخونه داره ، نه دریا ، دلم می گیره ...

پ.ن: من حال نداشتم رو این عکسه کپی رایت و آدرس و این قرتی بازیا بزارم . خودتون رعایت کنین لطفن !



Sunday, April 08, 2007, posted by Night sweat at 11:59 PM
3 Comments:


At 2:35 AM, Blogger همشهري كاوه

خوشحال کننده است

 

At 3:41 PM, Anonymous Anonymous

اين خيلي خوبه ها!!

 

At 3:42 PM, Blogger .

شما يه دشمن دارين كه الكي پينگتون مي‌كنه. ولي من پيداش مي‌كنم آخر و جنازه‌اش رو دم در وبلاگ تحويلتون مي‌دم