یک ایمیل :
Wanna have beautiful sperm? Spermamax can do that for you.
چی بگم والا ؟؟؟!!!
.
دو : دارم میرم به زندون دارم میرم به زندون ... آخه اینجا بیرون از زندون و در عین آزادی همه چی می بینم جز صفا و محبت ! به فرموده ی آق داوود بریم زندون بهتره انگار !اونم کجا فقط زندون رجایی شهر !
.
سه : این همه فرق بین عشق یه زن به مرد و طبیعت و مدل مرد در رابطه با عشق از کجاست ؟ دهنتون سرویس ای تمام مردان خودخواه و رذل و نفهم !
.
سرما خوردم ناجور .باز افتادم به عطسه و هی دماغمو می کشم بالا بعده مدتها یه تبی هم کردم تا یادم نره تب داشتن چه شکلی بود .
به جز انار می خوش هم نمی تونم دیگه هیچ اناری بخورم تا خوب نشم . هی آقای توسکانا به بانو گفت برا من اسپند دود کنه ها . مگه گوش کرد ؟ هی راه رفت و گفت نترس بادمجون بم آفت نداره ! هی راه رفت و گفت هیشکی از دیدن خر بازیهای یه جونور که از دیوار هفت متری قلعه بالا بره به وجد نمیاد که چشمش کنه ،هرچی آقای توسکانا اصرار کرد اون انکار کرد که بابا من به این چیزا عادت دارم ، بقیه هم عادت دارن ، کارش از چشم خوردن گذشته ! البته الان اگه برم به بانو بگم من چشم خوردم دیگه خونه راهم نمیده بسکه بدش میاد از این تیریپهای اسپند ریختن رو آتیش و فلسفه ی چشم زخم !
.
از پشت همین تیریبون اعلام می کنم که دیگه شخصی به اسم غین نمی شناسم ! نه غلامو نمی گم و اون یکی غین بچه پررو رو می گم !
Sunday, October 29, 2006, posted by Night sweat at 5:14 PM
1 Comments:


At 8:19 PM, Anonymous Anonymous

هی دارم زور میزنم یه اسم پیدا کنم غیر از غلام که با غین شروع بشه...غلی هم که با قافه...امممم...اصلا طرف اگه آدم حسابی بود که اسمش با غین شروع نمی شد...همون بهتر که پاشو از زندگیت بریدی