چرا وقتی خیلی خسته م خواب ازم فرار می کنه ؟ تموم روز چشام در حسرت خواب سوختند ، حالا نیم ساعت تو تختم غلت زدم خوابم سراغم نیومد که نیومد
تکلیف چیه ؟
*
عوضی بودن یه روزنومه چی می دونی یعنی چی ؟ یعنی اینکه یه نویسنده ی تقریبن معروفی توی وبلاگ شخصیه شخصیش که کاملن بدون اسم و رسمه یه درددل کوچیک راجع به فیلنامه ش بنویسه و با اینکه فیلمش تازه رو اکرانه حتی کوچیکترین اسمی هم از فیلم نبره
بعد اون روزنومه چی عوضیه که یه بار از دهن دوستش فهمیده این وبلاگه کیه ،بره یه تیکه از مطلبشو قشنگ بدزده و با اسم و رسم دقیق نویسنده و اسم و رسم دقیق فیلمه بزاره زیر چهارتا خط مزخرفی که خودش راجع به فیلم توضیح داده و آخرشم بگه حالا با این اوصاف میرید بازم فیلمو ببینید ؟!
این روزنومه چی عوضی که سنش حتی یک سوم سن نویسنده ی قصه ی ما نیست حتی یه ذره هم به عقل ناقصش فشار نیورده که اگه آقای نون واو دلش می خاست درددلشو تو مجله بنویسه خیلی بهتر و قشنگتر و سریعتر از اون می تونست این کارو بکنه .حتی یه ذره هم نخواسته به این فکر کنه که این آقای نون واو خیلی خیلی محترم دلیلی داشته که تو وبلاگ شخصیش با اسم مستعار می نویسه و توی یادداشتشم اسمی از فیلم نیورده !
روزنومه چیه عوضی جدن که خیلی خیلی عوضی هستی با این کارایی که می کنی !درسشو نخوندی ، اخلاق حرفه ت رو هم یاد نگرفتی یعنی ؟
*
روزنامه نگاران همه فقط به دنباله سوژه هستن ! این جمله ای که بارها می شنیدم و ازش متنفر بودم . حالا با تموم وجود بهش ایمان دارم !
*
ایگنور شده مدتها... واسه همینم به جای اینکه به خاطر حماقتش حرص بخورم ، کلی خندیدم چون فهمیدم حماقت شاخ و دم نداره تمومی هم نداره !
Wednesday, October 18, 2006, posted by Night sweat at 1:07 AM
1 Comments:


At 8:54 PM, Anonymous Anonymous

:o)
when is your birthdate anyway?
it's not necessary to know the exact, just let's know the Month you born in :) Please
(rasti faramarz che rangi bod khoda biamorz?)