آقا فرامرز در سپیده دم 14 مهر ماه در حالیکه هنوز نون و پنیر صبونه شو نخورده بود و برای گردش در بالکن از لونه ش بیرون نیومده بود ، دراز به دراز چشم از جهان فرو بست .
طبق نظر دختر دایی محترممون ظاهرا در حین جویدن کارتونهای قدیمی یک عدد منگنه به یک جاییش فرو رفته بوده ...
من که هیچی گفتم قضا بلا بوده ، دیگه ظرفیت نداشتم واسه آقا فرامرز هم این وسط غصه بخورم ، ولی همین بانوی خودمون که چن وقت پیش میگفت اینو بدیم آقا نصرت بخورتش رسمن افسرده شده و هی راه می ره و می گه ببین تازه داشتم عادت می کردم بهش . ببین طفلی صبا نون پنیر می خوردا ، انگار هر کی صبا نون پنیر بخوره نمی میره !!!
*
داشتم فکر می کردم چه هواییه . بعد فکر می کردم کاش این آقا نصرت عقلش برسه بره تو پله های زیر زمین امشب .داشتم فکر میکردم هوا بس ناجوانمردانه ... که تلفن زنگ زد ...
آقای توسکانا : بیداری
من : اگه خواب هم بودم الان بیدارم کرده بودی خوب
آقا توسکانا : تو کی خوش اخلاق میشی پس . حاضر شو من تا بیست دقیقه ی دیگه اونجام
من : حاضر شم ؟میای اینجا ؟ این وقت شب ؟ بانو خوابه ها
آقای توسکانا : آی کیو جانم . با بانو چیکار دارم . نمی خوام بیام خونتون که . می خوام بیام دنبالت بریم با هم بیرون
من : چیزی شده ؟ کسی مرده باز ؟ نگرانم کردی
آقای توسکانا : خفم کردی .چقدر سین جیم می کنی آدمو . بابا آخه مگه چقد میشه که هم مهتاب باشه هم بارون ... می خوام بیام دنبالت با هم بریم قدم بزنیم .من خودم تازه اومدم از خونه ی سینا اینا.یه راست دارم میام پیشت .حاضر باشیا . خدافظ.
من : الو بابا بیخیال . من فردا باید برم سر کار . مهتاب کیلو چنده ؟ بارون چیه ؟ این رمانتیک بازیا چیه در میاری کدوم آدم عاقلی الان میره بیرون . سرما می خوریم . برو بخواب تو هم خسته ای ...( تو دلم : آخ جون، آخ جون ...می رم بیرون ...همین وقته شب ...دمت گرم آقای توسکانا که اینقدر حالیته )
آقای توسکانا : چقدر حرف می زنی قربونت برم . من سر خیابونتونما
من : چه گیری کردم از دست تو ... خیلی خوب حالا بیا یه کاریش می کنم ...خدافظ
*
خوب دیگه گیر کردیم !!! فردا هم میخوایم بریم سرکار ...نمی زارن دو دقیقه خوش باشیم که ! آخه کی میره بیرون اولین بارون پاییزو ببینه ؟ با مهتاب قاطی شده ؟ مجبورم دیگه . نمی شه دلشو شکوند که ...برم حاضر شم !!!
آخ جوووووووون
Saturday, October 07, 2006, posted by Night sweat at 12:24 AM
1 Comments:


At 2:25 PM, Blogger .

خانوم مرده ی موزیکتونم !

آقا فرامرز کدوم بود؟