1- هوا خیلی خوبه ، واسه همینم منم خیلی خوبم . تو رو هم خیلی دوست دارم تازه شم ...
2- یه بیست و چهارم باز اومد و رفت و با این فرق که دیگه ما گمشده ی پیدا شده ایم و زرد و رنگی رنگی هم نبود هیچم خاکستریه خاکستری بود و رنگ بارون داشت همه ش ...
6-عکسای نیکول فریدنی قسمت سومش رو هم رفتم دیدم . راجع به طبیعت بود این قسمت . و نمی تونم نگم ،اونقدر شاهکار بود که تو این روزای ابری حالا حالاها دلم واسه آفتاب تنگ نشه ...اگه آدم دلش بخواد طبیعت ایران سی چهل و پنجاه سال پیش رو ببینه باید صاف بره گالری نیکول ...
7-وزگار در اومده و یه نگاه به صفحه ی سیاستش که می ندازی سریع از توی نوشته هاش آوایی رو می شنوی که می گه زهی ، زهی خیال باطل ...!
3-ما همش سه ماه وقت داریم ، و نمی خوایم بهش فکر کنیم ! . البته همه ی ما در این شرایط مسلح می شیم به سلاح خود گول زنی و خود عاقل و منطقی بینی و زره غرور می پوشیم و سرمون می گیریم بالا و لبامونو به هم فشار می دیم و زندگی می کنیم و می گیم بهش فکر نمی کنیم !. گاهی هم برای اینکه به هم کمک کنیم یه سیلی تو صورت هم می زنیم تا اینجوری صورتمون هم سرخ بمونه قشنگ ! البته یه کورسویی هم هست . اینکه کسی چه می دونه تا اون موقع چه اتفاقی می افته !...
5-برای غین که تازه گیها داغدار مادربزرگ مرحومشه :
صدای شکسته ای یک لحظه پیچید : احساس می کنم ، هنوز وجود را احساس می کنم ...
4- دل تنگم و دل تنگ نیستم . خوبم و خوب نیستم . تو آسمونام و رو زمینم . دوست دارم و دوست ندارم ، خواب ترو می بینم و زندگیم قشنگ فلج می شه . خوبیش اینه که فقط خودمم که می بینم زندگیم قشنگ فلج می شه !
8- سیگار کشیدن در اماکن عمومی و وسایل نقلیه ممنوع شد . دست این رئیس دولت درد نکنه . چه کارا که نمی کنه . اصلن در حد فاجعه . کور بشه هر کی نمی تونه ببینتش . که چطور به جوونای گمنامی که بهش نامه میدن و پیشنهاد می دن اهمیت میده و می گه برنامه م تغییر کرد . ولی البته از محتویات نامه و کدوم برنامه هم حرفی نمی زنه . کی گفته اینا عوامفریبیه ؟ چه اشکالی داره وسط این بل بشو به یه فاجعه ی دیگه رسیدگی کنه که همانا سیگار کشیدن در وسایل نقلیه بود و سینما و کتابخونه یحتمل ! قبلن این جور جاها ملت سیگار می کشیدن ؟؟؟!؟! یا شایدم منظور از اماکن عمومی خیابون و اینا هم هست ؟ اگه هست که واویلا به همه ی سیگاریهای محترم و با شخصیت . دیگه حتی تو کافه هم نمی تونین سیگار بکشین یحتمل .حکمن ملت سلحشور همیشه در صحنه ی پول در بیار از آب گل آلود ماهی بگیر ، یه مکانهایی رو واسه کشیدن سیگار اجاره می دن . به طور رمزی هم می گن مکان داری ؟ منظور هم جای سیگار کشیدنه البته!
چراکسی نمیادبه من بگه دمت گرم سیگار ترک کردی ؟ فکر کنم یه ماه هست که نکشیدم ؟ نیست ؟ خدا رو شکر من سیگار نمی کشم دیگه والا چطوری دیگه مترو و اتوبوس رو می تونستم تحمل کنم ؟ هان ؟!؟!؟!
9-من مرده ی این فضای انتزاعی که درست کردم شدم . قطعن حس ویرانگری داره این نامرتب بودن و اینکه خواننده رو وادار می کنم بره عق بزنه همین الان !