حالمون بده . من و آقا نصرت با هم ... يعني اون حالش بده منم از غصه ي اون :( تحمل بيحالي و مريضيه اين يكي رو واقعا ندارم . چون نمي فهمم وقتي ناله مي كنه كجاش درد مي كنه طفل معصوم من . دخترداييم رزيدنت سگ و گربه ست . پزشك مخصوص آقا نصرت هم بوده از اول .يعني از همون اول من اونو بردم پيش يه متخصص نه پيش يه دامپزشكه معمولي كه فرق گاو رو از همستر تشخيص نميده !اونم بعده كلي معاينه و ور رفتن به سر و گوش آقا نصرت و قربون صدقه ش رفتن ، گفت معده ش ورم كرده . بايد دو روز فقط يه وعده شير بخوره . تصميم گرفتم اينم يكشنبه با خودم ببرم . بگم دكتر جونم يه لوله هم بكنه تو حلقه اين، معده ي اينم نگاه كنه ...
دلم درد ميكنه :( همش تقصيره گلبانو . از بس كه راه ميره و به آقا نصرت اخم و تخم مي كنه . از بس كه راه ميره و ميگه الهي بي آقا نصرت بشم . الهي بي صاحاب بشه آقا نصرت ! واسه همينم آقا نصرت و صاحابش با هم مريض شدن .!
من از تموم گل بانوهاي محترم تقاضا ميكنم در هنگام ايش و ويش و ناله نفرين كردن حواسشون باشه چي دارن ميگن و قبل نفرين كردن تا هفت پشت مورد نفرين شونده را بررسي كنند يه وقت به خودشون برنگرده !
*
خدا خيلي بدجنسي خدا وكيلي .
*
دو روزه تموم دارم به اين يه جمله از يه كسي كه ادعا ميكنه داستان نويسه و تازه مسابقه سيگارپيچ فرهاد جعفري رو به باد نقد گرفته مي خندم.. خوبه كه انشا و نثرش واسه من آشناست . انگار اين بشر ..مغز رو خدا خلق كرده كه بهش بخندي فقط !
اينم جمله : داستان از اين قرار ، قرار شد باشد كه ....
آورده اند كه نادر شاه هم همينجوري جمله سازي ميكرده !
*
اگر غم لشكر انگيزد كه خون عاشقان ريزد
من و ساقي به هم سازيم و بنيادش بر اندازيم !
پ.ن : قابل توجه بعضيها !
Thursday, May 04, 2006, posted by Night sweat at 2:38 PM
2 Comments:


At 9:54 AM, Anonymous Anonymous

اشاا... معده اش خوب بشه بتونه مثل قبل چست و چابك باشه نه مثل الان نرم و نازك

 

At 7:05 PM, Anonymous Anonymous

سرتو با این لیدی و جنتلمن خوب گرم کردی ها..... آفرین