چ
گاهی وقتا میشه که هوس میکنم بشینم و یه کتاب بنویسم راجع به علتهای دوست دختر گرفتن مردان متاهل . یا راجع به اینکه چطوری تشخیص بدیم یه مرد متاهل طرف مقابلتونه . یا اینکه راهکارای مقابله با...چی بگم والا .حتی می تونم در این زمینه یه میزگرد تشکیل بدم . یا یه سخنرانی بزارم . ! مثلا بگم به غیر از 70 درصد مردایی که تا اخر عمرشون هوسباز و رذل باقی می مونن . هستن یه تعداد محدود اما نه خیلی کمی که به خاطر مشکلات زناشویی و مسائلی که با شریک زندگیشون دارن پناه میبرن به یه کس دیگه . معمولا اینجور مردا دروغ نمیگن و چیزیو کتمان نمیکنن جز علت اصلی رابطه شونو . ولی اونا که جزو هوس بازها و رذیلان هستن تا دلت بخواد دروغ میبافن . عمده ترین دروغشون هم ابراز عشق و علاقه ای که میکنن .ولی تشخیص این دو دسته از هم خیلی سخته .
شناختن مردا کاری به مراتب سختتره . و باور کردن حرفاشون از همه این دو تا سختتر و مشکلتر !
حالا اگه این وسط بفهمی طرف زنش خوشگل و خوش هیکله . خیلی هم عاشق همدیگه بودن و هستن طبق شنیده ها اونوقت اونو تو کدوم دسته میزاری ؟! وقتی همش هم بهت ابراز عشق و علاقه میکنه ؟!
ح
من هیچوقت نمی تونم معنی عسلم , عزیزم , قربونت برم , قشنگم , وای دو روزه ندیدمت دلم برات تنگ شده , وای الان برات غش و ضعف میرم رو بفهمم . هرچی به این مغزم فشار میارم یکم درک کنم نمیشه که نمیشه . گاهی وقتها بد جوری هنگ میکنم وقتی این چیزا رو می شنوم . گاهی وقتا به این نتیجه میرسم که مغزم عمدا هنگ میکنه و دلش نمیخواد که معنی این چیزا رو بفهمه و حتی یه ذرشم درک کنه . در مقابل اعتراف میکنم که گاهی وقتا هم تو بعضی شرایط تشنه ی شنیدن این چیزا میشم و خیلی سریع حالا یا درست یا غلط , میتونم هضم کنم اینا رو ...
خ
هنوزم وقتی تنهایی می شینم جلوی پنکه , ناخودآگاه صورتمو میبرم جلو و چشامو میبندم و دهنم وا میکنم و تو پنکه بلند میگم خخخخخخر ! حالا اینکه چرا بعد اینهمه سال هنوز هم اصرار دارم رو شنیدن انعکاس صدام موقع گفتن این کلمه که که تو پنکه می پیچه , نمیدونم . فقط یهو میبینم یه ساعته نشستم و هی گفتم خخخخخر ...تو خخخخخری ...خخخخخر !!!
د
وقتی فکر میکنم دیگه جوابمو نمیدی یهو دلم درد میگیره :( تو که دلت نمیاد من دلم درد بگیره هان ؟!؟!؟
Monday, September 12, 2005, posted by Night sweat at 2:39 PM
3 Comments:


At 5:27 PM, Anonymous Anonymous

در مورد قسمت اول صحبت هات باید بگم اگه روزی میز گردی گذاشتی و در آن میز گرد بودم بی شک درصدی را که بیان کرده ای به 100 درصد تعمیم میدهم !
یعنی 100% این مردان دارای مشکلات شخصیتی عمده ای هستند.
و تقریبا همه بدنبال هوس ...فقط فرق اون عده ای که به ظاهر اینو نشون نمی دن اینه که لقمه را دور دهنشون عادت دارن بچرخونن !
عده زیادی از همون که تو اونا رو اقلیت گفته ای دیده ام که تا شب قبل از پیدا شدن شخص دیگه ای تو زندگیشون ، همسرشون بهترین زن دنیا بوده ! ولی یک شبه همه جیز عوض میشه...یعنی برای حق به جانب نشون دادن خودشون شروع می کنن به پرونده سازی برای زن و زندگیشون و چنان در این بازی غرق میشن که کم کم خودشون هم همه چیز و باور میکنن....ولی واقعا عده ای هم هستند که با همسرشون مشکل دارن ولی این هم باعث ودلیل نباید بشه که با احساسات شخص دیگه ای بلکه اشخاص دیگه ای بازی کنن...اینها چرا قبل از وارد کردن شخص دیگه ای به زندگیشون تکلیف زندگی قبلی ( فعلی ) خودشونو مشخص نمی کنن؟...انسانیت و اخلاق فک کنم اینطور حکم می کنه! ...اینها هم فقط بلدن گره کور بزنن....در باز کردن گره های کور قبلی خودشون موندن و باز پناه میبرن به اضافه کردن گره های کور دیگه که خیلی ها رو میتونه بیچاره کنه...این عده علیرغم ظاهر حق به جانبشان اتفاقا خطرناک ترین افراد هستن در میان مردان متاهل ! و ضرباتی که می زنن بسیار عمیق هست و گاهی غیر قابل جبران...

 

At 5:28 PM, Anonymous Anonymous

در مورد قسمت دوم حرفات باید بگم همه انسانها این کلمات را دوست دارن بشنون ولی برای باورشون نکته اینجاست که این کلمات باید پشتوانه ای به اسم اعتماد داشته باشه...اعتماد یه فراینده که در طول زمان بوجود میاد...و از چیزها و رفتارهای مستمر ولو کوچک !...که متاسفانه خیلی از ما نه حافظه خوبی داریم و نه قادر به دیدن کوچکها هستیم...وهمیشه بدنبال یه حرکت بزرگ می گردیم و به مساله استمرار دقت نمی کنیم و به این شکل مرتب در گردابهای احساسات ناشی از چرب زبانی ها و ظاهر سازی ها ی مختلف و مقطعی میافتیم...

 

At 2:47 AM, Anonymous Anonymous

ye chizi kheili moheme,oonam ine ke adam nabayad baraye karhayi ke mikone donbale mojrem begarde, har adami masael o moshkelate khase khodesho, vahich 2ta adami mesle ham nistan,pas nemishe hamaro ba ham yeki kard, kari be khoob o bade ghazie nadaram ,ke oon bar migarde be dide har adami va az dide afrade mokhtalef motefavete, vali chizi ke moheme, ine ke motmaenan ye dalili vojood dare baraye har kari,be har hal agar ehsase niaz dar har zaminei nabashe, hich etefaghi dar oon mored nemiofte, vali daste hame baze ke ye esm bara ye kari bezaran,...eshgh ,havas,rezalat,niaz,doost dashtan,bazi kardan,ehsas,dark,...
vassalam